Groeten, Cahor
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Aletschgletsjer
Collapse
X
-
-
Re: Aletschgletsjer
Een heel mooie omzetting met heel veel diepte door het contrast.
Het lijkt eindeloos diep.
Een topper naar mijn mening
Comment
-
Een erg mooi beeld, mooie omzetting
beetje te veel vignetting links onder (eigenlijk muggenzifterij)
Prachtig gewoon.Nikon D7000 en wat lenzen.
http://500px.com/Kevin_Bronckaerts
Comment
-
Heel erg sfeervol! Zwitserland staat ook nog op mijn verlanglijstjeMijn website: http://dutchmountainscapes.blogspot.com/
Comment
-
-
Heel mooi met dat meertje op de voorgrond ! Sterke plaat hoor !
Vignettering hoefde voor mij niet...
Comment
-
Knap! Zwart-wit omzetting vind ik hier gepast. Mooie diepte en inderdaad de persoon met weerspiegeling een meerwaarde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McPhisto Bekijk berichtKnap! Zwart-wit omzetting vind ik hier gepast. Mooie diepte en inderdaad de persoon met weerspiegeling een meerwaarde.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk berichtWow! Dit vind ik een heel mooi, apart beeld die je niet veel ziet!
Ik vind de contrastverhoudingen en de omzetting echt wel sterk! Mooi ook van de persoon in beeld!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niels "Planetscape" Bekijk berichtHeel erg sfeervol! Zwitserland staat ook nog op mijn verlanglijstje
Dus als dit nog op je verlanglijstje staat..... niet te lang meer wachten . Waarschijnlijk zie we (of onze nakomelingen) hier ooit een foto met als titel 'Hier was ooit de Aletschgletsjer'.
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk berichtKom speciaal een kijken door de titel, omdat ik jaaaaren naar deze streek op vakantie ging. Een hele knappe foto mede door de omzetting. De gletsjer zelf komt niet zo prominent in beeld echter. Is nu ook nog maar ongeveer half zo lang meer als toen ik hem voor het eerst zag in 1967 .
Dus als dit nog op je verlanglijstje staat..... niet te lang meer wachten . Waarschijnlijk zie we (of onze nakomelingen) hier ooit een foto met als titel 'Hier was ooit de Aletschgletsjer'.
Groetjes
@Djivan: heb je nog foto's van de gletsjer uit 1967? Ben wel eens benieuwd! Door zijn omvang is deze gletsjer nog een lange tijd gespaard gebleven van de opwarming, helaas is deze nu ook in sneltempo aan het smelten.
@Orval en Roland: Bedankt
Comment
Comment