Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Vind het goed van sfeer maar de compo verdiend toch wat meer aandacht vind ik persoonlijk.
Je hebt drie mooie vlakken in je beeld waar er op de voorgrond links twee dikke stenen liggen die dat voorste bruine vlak wat breken wat jammer is..Als je zo goed in CS moest zijn om deze weg te halen dan zou je al een heel ander beeld krijgen wat rustiger is..
Heb het hier eens geprobeerd en voor mij was de test gelukt////
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Vind het goed van sfeer maar de compo verdiend toch wat meer aandacht vind ik persoonlijk.
Je hebt drie mooie vlakken in je beeld waar er op de voorgrond links twee dikke stenen liggen die dat voorste bruine vlak wat breken wat jammer is..Als je zo goed in CS moest zijn om deze weg te halen dan zou je al een heel ander beeld krijgen wat rustiger is..
Heb het hier eens geprobeerd en voor mij was de test gelukt////
Bedankt voor de tip, maar zover ben ik nog niet denk ik dat ik die stenen zonder "zichtbare" schade kan verwijderen.
Als je er de stenen niet had bij gewild, dan denk ik wel dat je dat tijdens het maken van de compo gedaan had.
Althans, zo zou ik het doen...
Voor mij storen die stenen helemaal niet...
Wel Dama, dat dacht ik ook, ik maak maar al te graag een compo met iets op de voorgrond, voor de diepte. Ieder zijn ding nietwaar, toch apprecieer ik het als ik zo'n tips hoor, leren kan je altijd
Comment