Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
SAVE THE DATE! Fotoshoot Dress to Impress in Herentals op 14 december 2024. Binnenkort meer informatie.
heel mooie lucht en dito sfeer. Ook de voorgrond doet het heel goed!
Knap dat er geen sporen zijn van blenden rond het gras.
De schuine bomen (en hun reflectie) vind ik wel wat jammer..
De ijsachtige effect op dat water vind ik mooi gedaan. Mijn oog gaat wel steeds naar dat heldere stuk boven in. Ik vermoed dat met iets minder contrast dat effect weg zal vallen en de gras iets meer tot zijn recht zal komen.
Om eerlijk te zijn vind ik dit geen echte "Sam Mannaerts" plaat.
Is één van de mindere die ik van jou zag.
Ik weet niet of hier een GND-filter gebruikt werd ? Voor mij lijkt het er wel op, waarbij het filter dan heel laag geplaatst werd, tot boven de voorgrond.
Daardoor komen de bomen/struiken in de achtergrond veel te zwaar en donker over.
Kleuren en belichting van de lucht en voorgrond zijn wel dik in orde
Compo vind ik ook wat minder, tevens oogt de foto af te hellen naar links, maar dat kan door de oever aan de overkant liggen.
Comment