Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
After Midnight III
Collapse
X
-
After Midnight III
vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----Labels: Geen
-
-
Re: After Midnight III
Woehaa ! Het wordt steeds beter en beter !!
-
tot welk nummertje ga je Helen ...vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtWoehaa ! Het wordt steeds beter en beter !!
Heel mooi.
gr.ron.
Comment
-
-
Wow das een schoontje Helen..Die kleuren en dan dat landschap..wow...
ddboke
prachtig
Ik ging eens kijken in de exif om te weten wanneer deze getrokken is en ik zag staan f6.3, en dan toch alles scherp van voor tot achter?
heb ook al gemerkt dat ik op F4 met de 17-40 mooie scherpte heb van voor tot achter.
Ongelooflijk hé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht...........
Dries,
heb ook al gemerkt dat ik op F4 met de 17-40 mooie scherpte heb van voor tot achter.
Ongelooflijk hé?
tis een mooie opname met wel wat eg speciale kleurtjes.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtmar daar is deze toch niet mee genomen?
tis een mooie opname met wel wat eg speciale kleurtjes.
grt,bouk.
Comment
-
-
Bedankt iedereen voor de reacties.
Ik ging eens kijken in de exif om te weten wanneer deze getrokken is en ik zag staan f6.3, en dan toch alles scherp van voor tot achter?heb ook al gemerkt dat ik op F4 met de 17-40 mooie scherpte heb van voor tot achter.mar daar is deze toch niet mee genomen?Last edited by Helen; 14 juni 2011, 18:21.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Wederom een prachtig foto.
Ook bedankt voor de uitleg steeds, hier steek ik veel van op (en kom ik tot het besef dat ik nog veeeel te leren heb).
Comment
-
f4 op 17mm op fullframe :
- hyperfocaal afstand : 2.4m
- scherptediepte van 1.2m tot oneindig
Veel dichter dan 1m zal je niet scherpkrijgen, want dan stopt de scherpte(diepte) op 10m.
Een stopje dichtdraaien geeft al een bereik van 0.86m tot oneindig.
Inderdaad ongelooflijk welk een DOF-bereik je hebt op 17mm.
Met de instellingen van Helen (op crop cam) is het bereik 0.94m-oneindig. Dus alles scherp.
In het ergste geval, 2 opnamen maken met scherpstelling vooraan en achteraan en blenden. Bij landschap valt dit nog mee, bij architectuur veel moeilijker te doen, omdat de vergroting wijzigt met de scherpstelling en dan wordt het moeilijk om dit naadloos te blenden.
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtWow das een schoontje Helen..Die kleuren en dan dat landschap..wow...
Dries,
Ongelooflijk hé?
Comment
Comment