Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
het zal sommigen op BD wel bekend zijn,
ik hou niet zo van de perfecte symmetrie en zeker niet in combinatie met weerspiegelingen.
hier waren boeiender composities te bekomen.
je hebt het licht wel goed onder controle.
(hdr?)
Ik vind het wel een mooie! De zon doorbreekt de symmetrie van de sluizen, en dat vind ik . Mooi licht trouwens! Als ik daar 's morgens passeer moet ik toch ook altijd kijken hoe mooi de hemel daar kan zijn
Ik passeer er ook elke dag, maar 9/10 staan de sluisdeuren omhoog en heb je geen doorkijk.
Ik passeerde daar die avond, en de sluisdeuren stonden beneden. Reed snel naar huis achter de camera, en toen ik terug was waren ze al weer omhoog.
Zag dan die sluiswachter buiten lopen, en vroeg hem of het mogelijk was de deuren eventjes te laten zakken. Ik had 15min de tijd, daarna moesten ze terug omhoog.
Nogmaals dank aan die man !
Ik vind hier de zijdeachtige reflectie wel heel mooi!
Misschien was die sterker zonder zonsondergang...de zon vraagt hier voor mij teveel aandacht.
Omzetting in zw al eens geprobeerd?
Gr Pascale
Comment