Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Leuk beeld. Beetje jammer van de schaduw onderaan de poten in de voorgrond - die donkere plek is erg dominant en leidt af van de rest van de fragiele lijnen en vormen.
Verrassend beeld. Ik vind het ook jammer van die storende vlek tussen de poten. Ook zag ik liever de persoon links en de kameel rechts in de hoeken beginnen. Overigens zou ik de lucht durven wegcroppen. Desalniettemin een verdienstelijke poging.
Die schaduw tussen de poten was inderdaad ook het eerste wat me opviel. Jammer...
Ja, niet evident om vanop een kameel te fotograferen (was waarschijnlijk wel een dromedaris ?).
Je moet je toch met 1 hand proberen vasthouden of je tuimelt er af, kadreren gaat heel moeilijk, laat staan scherpstellen en bewegingsonscherpte vermijden...
Toch verdienstelijk shot hoor !
Die schaduw tussen de poten was inderdaad ook het eerste wat me opviel. Jammer...
Ja, niet evident om vanop een kameel te fotograferen (was waarschijnlijk wel een dromedaris ?).
Je moet je toch met 1 hand proberen vasthouden of je tuimelt er af, kadreren gaat heel moeilijk, laat staan scherpstellen en bewegingsonscherpte vermijden...
Toch verdienstelijk shot hoor !
Bedankt voor de reacties. Die schaduw onderaan is de schaduw van het opspattend zand, en eigenlijk vond ik dat net een meerwaarde in deze foto. Maar ik ga toch es de vierkante crop proberen om te zien wat het geeft.
Comment