Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Ik vind die heel mooi....laag standpunt, mooi van comp.....de wolkenlucht geven nog meer kracht aan je foto!!
Alleen vind ik het kader wat te zwaar...het vraagt te veel aandacht!
Gr Pascale
Heel mooi standpunt dat voor een speciale sfeer zorgt.
Ik vind het in ieder geval heel goed, misschien de rechterkant een klein beetje oplichten zodat hij beter in balans is met de rest van de foto.
Knap beeld hoor
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Heel mooi standpunt dat voor een speciale sfeer zorgt.
Ik vind het in ieder geval heel goed, misschien de rechterkant een klein beetje oplichten zodat hij beter in balans is met de rest van de foto.
Knap beeld hoor
ik volg. Mooie foto met een bijzonder standpunt, maar ook van mij had de rechterkant iets lichter gemogen.
Ik vind die heel mooi....laag standpunt, mooi van comp.....de wolkenlucht geven nog meer kracht aan je foto!!
Alleen vind ik het kader wat te zwaar...het vraagt te veel aandacht!
Gr Pascale
Yep...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment