Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een bourgoyens beekje..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Een bourgoyens beekje..

    Ik vind dit mooi... maar de onscherpte thv de wolken viel mij eigenlijk meteen op.
    De kleuren vooraan is me toch wat "te" opvallend, denk niet dat het zo was op het moment dat je het vastgelegd hebt....maar....dat is mijn mening hé

    Daarnaast vind ik je comp, je standpunt....wel heel mooi!!!

    Gr Pascale
    Eerlijkheid duurt het langst!!
    Mijn website: http://www.degrafon.be/

    Comment


    • #17
      Re: Een bourgoyens beekje..

      Mo Dries toch, jij als meester in het manuele blenden , wat doe jij in godsnaam met HDR-soft ??
      Dit verklaart dan ook die "kitcherige" kleuren...

      Ben eens benieuwd hoe de manuele blend er zou uit zien. En je weet, alles wat je zelf doet, doe je beter he !
      Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk bericht
      ...Ik heb dit beeld toevertrouwd aan hdr-software waarbij het blenden automatisch gebeurt...
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

      Comment


      • #18
        Re: Een bourgoyens beekje..

        Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
        Mo Dries toch, jij als meester in het manuele blenden , wat doe jij in godsnaam met HDR-soft ??
        Dit verklaart dan ook die "kitcherige" kleuren...

        Ben eens benieuwd hoe de manuele blend er zou uit zien. En je weet, alles wat je zelf doet, doe je beter he !

        Merci voor 't compliment maar zozelf zie ik het niet hoor!
        Ik heb ook een uitgesproken voorkeur voor het manuele blenden maar bij dit beeld heb ik het na drie pogingen opgegeven. Heb verschillende technieken geprobeerd maar het contrast met de beek en de begroeiing erond was te groot en ik kwam nooit tot een bevredigend resultaat. En in dat geval ben ik er zeker niet vies van om terug te grijpen naar photomatix. Het frustreerde me enigzins wel dat ik zelf de klus niet kon klaren, maar het kan geen kwaad van af en toe je trots eens aan de kant te zetten he
        Groeten!

        500px / Facebook

        Comment


        • #19
          Re: Een bourgoyens beekje..

          Ik vind dit toch een mooi plaatje .

          Ik heb de indruk dat je al veel plezier hebt beleeft aan je nieuw speeltje
          Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.

          Comment


          • #20
            Re: Een bourgoyens beekje..

            Bedankt voor jullie reacties
            Groeten!

            500px / Facebook

            Comment


            • #21
              Re: Een bourgoyens beekje..

              van iets gewoon een mooie plaat gemaakt
              groetjes Ingrid

              Comment

              Working...
              X