Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Heeft iets bijbels. Het beekje heeft weliswaar een ietwat weinig Nijl allures, maar toch
kan ik me best voorstellen dat God zag dat het goed was. En het zo heeft gelaten om jou
de kans de geven hier een fraai plaatje van te maken.
zeer knappe kleuren. maar ben ik de enige voor wie het bovenste gedeelte van de wolken wazig is? alsof er verschillende opnames geblend zijn waar de wolken elk op een verschillende plaats stonden.
Er is idd wat onscherpte in de lucht bovenaan. Ik heb dit beeld toevertrouwd aan hdr-software waarbij het blenden automatisch gebeurt. De beweging in de wolken tussen de verschillende belichtingen zijn hier dus de oorzaak.
Er is idd wat onscherpte in de lucht bovenaan. Ik heb dit beeld toevertrouwd aan hdr-software waarbij het blenden automatisch gebeurt. De beweging in de wolken tussen de verschillende belichtingen zijn hier dus de oorzaak.
Stoort me hoegenaamd niet omdat ik hier volledig mij afleiding heb naar de rest..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment