Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

La vita è bella

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: La vita è bella

    sterk en mooi
    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

    IMac/IPad/Mac Air 
    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

    Comment


    • #17
      Re: La vita è bella

      Heel mooi licht en super sfeer

      Comment


      • #18
        Re: La vita è bella

        Bedankt voor de reacties !


        Daar heb ik heel wat tijd in gestoken om de beste compo eruit te halen.
        Ook al ziet het er allemaal zo idyllisch uit, toch word je geconfronteerd met "storende" elementen. Telefoonpalen en -draden, hoogspanningspylonen, zelfs een gebouw of loods of een "gewone" boomgaard werken storend voor zo'n opname.
        En in zo'n wijd en "diep" landschap zit er wel vaker iets in de weg.

        Het is dan ook echt zoeken naar het juiste standpunt om zoveel mogelijk uit beeld te houden. Dat bosje kreeg ik er niet meer uit. Ik kon natuurlijk meer tele gebruiken, maar wou het landscap zo wijd mogelijk weergeven, en ook het licht linksboven in beeld krijgen...

        En de tijd tikt... Elke minuut wordt het licht feller, en de mist dunner...

        Toch wel stresserende momenten
        Oorspronkelijk geplaatst door Rapid Bekijk bericht
        ...Als ik echt kritisch zou moeten kijken zou ik zeggen dat het huisje rechts (die bij mij de aandacht trekt) misschien iets minder ver naar rechts zou hebben gemogen, en ik twijfel een beetje over het bosje links onder in de hoek. Maar goed waar hebben we het over....
        www.damafoto.be
        Facebook Damafoto

        Comment


        • #19
          Re: La vita è bella

          Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
          Daar heb ik heel wat tijd in gestoken om de beste compo eruit te halen.
          Ook al ziet het er allemaal zo idyllisch uit, toch word je geconfronteerd met "storende" elementen. Telefoonpalen en -draden, hoogspanningspylonen, zelfs een gebouw of loods of een "gewone" boomgaard werken storend voor zo'n opname.
          En in zo'n wijd en "diep" landschap zit er wel vaker iets in de weg.

          Het is dan ook echt zoeken naar het juiste standpunt om zoveel mogelijk uit beeld te houden. Dat bosje kreeg ik er niet meer uit. Ik kon natuurlijk meer tele gebruiken, maar wou het landscap zo wijd mogelijk weergeven, en ook het licht linksboven in beeld krijgen...

          En de tijd tikt... Elke minuut wordt het licht feller, en de mist dunner...

          Toch wel stresserende momenten
          kan er in komen ivm storende elementen, niet zo simpel deze er niet bij te krijgen
          voor mij is ie TOP
          dat wordt alweer een pracht album

          zeker een HOF waard
          groetjes Ingrid

          Comment


          • #20
            Re: La vita è bella

            Idd ziet er adembenemend uit, en je hebt het knap vastgelegd.
            Grtjs

            Comment


            • #21
              Re: La vita è bella

              Wat een prachtige locatie... en heel mooi vastgelegd
              Ik ben gek op werken. Kan er urenlang gefascineerd naar kijken.

              Comment


              • #22
                Re: La vita è bella

                Adembenemend was dit zicht ! 's Morgensvroeg, de vogels ontwaken al fluitend, de mist rondom je heen en dan die gouden gloed van de opkomende zon... Een half uur genieten, daarna is de mist opgetrokken, en gaf de zon terug haar volle licht en warmte...
                De foto is ook adembenemend mooi!
                Hier blijf ik vol bewondering naar kijken, voor de zoveelste keer dat ik langs kom.
                Krijg er niet genoeg van.

                Grtz, RF
                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                Comment


                • #23
                  Re: La vita è bella

                  Werkelijk fantastisch!

                  Comment


                  • #24
                    Re: La vita è bella

                    Zowel de film als deze plaat zijn een meesterstuk.......Woorden schieten me te kort..
                    Het fragment waarbij de vader zijn zoon nog steeds lachend om te tuin lijdt vlak voor hij gefusilleerd word...
                    1 van de beste films ooit maar ook deze plaat roept deze gevoelens op...
                    Dit vind 1 van de sterkste al dan niet beste platen van SC landschappen die ik de laatste tijd heb gezien.

                    Sorry maar ik liet me effen gaan.....
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    Als je schiet..schiet dan raak!
                    500 PIXHuawei P30 PRO

                    Comment


                    • #25
                      Re: La vita è bella

                      Afgezien van het bosje linksonder (storend want veel contrastrijker dan de rest van de foto en geen mooie vorm) is dit uiteraard een fraaie foto. Als ie van mij was geweest, dan had ik een stukje van de bovenkant afgehaald om het meest felle deel kwijt te raken - dat vraag nogal veel aandacht terwijl het licht in de rest van de foto juist zo mooi in evenwicht is.
                      Marsel van Oosten | Squiver Fotoreizen & Workshops

                      Alaska | IJsland | Japan | Namibië | Spanje | Turkije | Zambia | Zuid-Afrika

                      Comment


                      • #26
                        Re: La vita è bella

                        Pfff.... hoe ver rijden is dat van Istrië ? (zie hier )

                        Dit om maar te zeggen dat dit schitterend mooi is
                        Master the craft, and the art will follow.
                        Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
                        http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

                        Comment


                        • #27
                          Re: La vita è bella

                          Valt nog dik mee




                          Oorspronkelijk geplaatst door DominiekC Bekijk bericht
                          Pfff.... hoe ver rijden is dat van Istrië ? (zie hier )

                          Dit om maar te zeggen dat dit schitterend mooi is
                          www.damafoto.be
                          Facebook Damafoto

                          Comment


                          • #28
                            Re: La vita è bella

                            Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
                            Van volledige EXIF data gesproken
                            Schitterend ! Bedankt Danny
                            Master the craft, and the art will follow.
                            Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
                            http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum

                            Comment


                            • #29
                              Re: La vita è bella

                              Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van Oosten Bekijk bericht
                              Afgezien van het bosje linksonder (storend want veel contrastrijker dan de rest van de foto en geen mooie vorm) is dit uiteraard een fraaie foto. Als ie van mij was geweest, dan had ik een stukje van de bovenkant afgehaald om het meest felle deel kwijt te raken - dat vraag nogal veel aandacht terwijl het licht in de rest van de foto juist zo mooi in evenwicht is.
                              Moet Marsel hier wel gelijk geven....maar toch wel ne hele mooie hoor!!
                              De sfeer, de rust en de stilte die je foto uitstraalt....mooi!!
                              Gr Pascale
                              Eerlijkheid duurt het langst!!
                              Mijn website: http://www.degrafon.be/

                              Comment


                              • #30
                                Re: La vita è bella

                                Schitterend beeld ...
                                dit is genieten daar naar kijken en misschien wel een tikkeltje jaloers zijn .. pfff

                                Deze mag boven mijn bed zoals hij is
                                proficiat met je terechte HoF
                                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                                Comment

                                Working...
                                X