Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Fijne sfeer, lekker strak en eenvoudig met weinig "poes-pas", mooi licht en kleuren. Idealiter zou ik zelf voor nét wat minder ruimte onder en evt. wat meer ruimte boven hebben gekozen.
Wat is dat hier toch met al die betoverende, oogverblindende prenten die me naar verre
oorden doen verlangen?
Pfff, ik zit ook met dat probleem, zeker bij dergelijke knappe laagjes-foto's ga ik wegdromen ...
Heel mooi hoor
misschien zou ik zelf onderaan die rivier(?) niet bij in beeld gepakt of gehouden hebben
Ik heb inderdaad veel goede verhalen gehoord over Kroatië. Prima foto dit.
Als je een randje van de onderkant afhaalt, net genoeg om die lichtere vormen daar weg te krijgen, dan wordt het beeld nog iets rustiger - nu vraagt het onderste deel nog wat teveel aandacht.
Wat is dat hier toch met al die betoverende, oogverblindende prenten die me naar verre
oorden doen verlangen?
Zeg mensen willen jullie eens wat beginnen opletten met jullie posts : eerst dacht ik "Schotland, daar wil ik naartoe", een maand later "Toscane, daar wil ik naartoe", nu begin ik terug te twijfelen "Istrië ...".
Ik moet stilaan beginnen oppassen of mijn vrouw laat me opnemen
En ja onderaan mocht een randje af en bovenaan een randje bij ... maar hoe dan ook een schitterende plaat ... die me doet twijfelen om toch eens naar Istrië te gaan
(En de Sahara lijkt ook al een optie te zijn, alhoewel ... het noorderlicht dat is ook prachtig ... pfff ...)
Comment