Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Wat ik iets minder vind is de onnatuurlijke helderheid van de voorgrond. Ik denk dat je daar minstens 1 stop donkerder mag gaan, zodat alle details in het groen nog zichtbaar zijn, en het geheel er dan ook wat evenwichtiger zou uit zien.
Er zitten ook een 3-tal stofvlekjes in de lucht (rechts).
Het idee alleen al, wekt toch een wauw gevoel bij me op. Maar even rekening houden met de eerdere tips kan geen kwaad denk ik. Je hebt dan nog altijd het recht om de foto ten slotte te laten zoals hij is hé
Op aanraden een Update geplaatst waarbij de voorgrond 1 stop donkerder is gemaakt en tevens de sensorvlekjes zijn weggepoetst (waarvoor dank Danny, ik had ze niet opgemerkt ) .
Beter zo ?
Comment