Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik had graag de bloesems waarover je het hebt wat dichter bij gezien. Schaduw op de voorgrond is jammer. De overhellende bomen aan de linkerkant doen me twijfelen of dit beeld wel recht staat ... maar ik ga er van uit dat dit gezichtsbedrog is. Het lijkt me me wel een aangename streek om er te vertoeven, mocht ik wat meer tijd hebben ...
Ik had graag de bloesems waarover je het hebt wat dichter bij gezien. Schaduw op de voorgrond is jammer. De overhellende bomen aan de linkerkant doen me twijfelen of dit beeld wel recht staat ... maar ik ga er van uit dat dit gezichtsbedrog is.
Ja, soms "zaag"' ik nogal over schuine foto's, en gaat het vaak om natuurlijke hellingen, maar als je hier al die bomen zie omvallen, denk ik toch dat het hier iets rechter kon ?
Qua compo vind ik die wel mooi ! De aarde op de voorgrond, de groene bomen links, en de witte bloesems rechts, en dan die doorgang in het midden
Ook hier weer hetzelfde "probleem" van de donkere lucht bovenaan, en het gevoel van halo rond de bomen...
Comment