Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Je kunt daar ook grondig van mening verschillen, hoor Pascal. Op die afstand is dat niet te
horen. Ze zijn me dan ook niet iets te ver, en het geheel me net iets te koud, om er de
romantiek aan te verbinden. Het is mooi, zoveel is zeker. Maar ik ben nog op zoek naar
iets passender bewoordingen. Want misschien nemen ze daar wel voorgoed afscheid van
elkaar en zijn ze als stel op het einde van hun tocht. Ook mooi. Ik zal er later nog eens op
terugkomen, want vind dit best een intrigerend beeld..
Die mooi onschuldige witte wereld van hen alleen? Hun speelplaats. Hun locatie om tot be-
zinning en elkander te komen? Of zijn ze er verdwaald, of lopen ze gevangen in hun eigen
gedachten, elk voor zich, steeds verder van de waarheid?
Ik heb het al gezegd: intrigerende plaat.
Die mooi onschuldige witte wereld van hen alleen? Hun speelplaats. Hun locatie om tot be-
zinning en elkander te komen? Of zijn ze er verdwaald, of lopen ze gevangen in hun eigen
Het beeld moet je wel iets doen Doudeke om daar een dubbele poëzie op los te laten die nog meer tot de verbeelding spreekt..
Mooi beeld en zeer knap deze woorden.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Het beeld moet je wel iets doen Doudeke om daar een dubbele poëzie op los te laten die nog meer tot de verbeelding spreekt..
Ja, vind ik ook.....en eigenlijk kan jij wel gelijk hebben....je kan die op verschillende manieren beschrijven.....maar uiteindelijk zullen we het nooit weten.....en dit is waarschijnlijk wat jou intrigeert, Doudeke.
En ik vind het altijd fijn dat ik het op die manier heb kunnen vastleggen.
ik zou het eigenlijk zo mooi willen verwoorden als doudeke ,maar zoiets zou ik nooit kunnen evenaren ,prachtige foto Pascale
Comment