Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Eddy ik was jaloers op deze avond waar ik een pane had met de auto want anders was ik zeker met je mee geweest.
Dit soort foto's geven dat beetje extra en dus ook voor mij een dikke proficiat met deze mooie plaat.
Iets vroeger in tijd was beter geweest denk ik.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Eddy ik was jaloers op deze avond waar ik een pane had met de auto want anders was ik zeker met je mee geweest.
Dit soort foto's geven dat beetje extra en dus ook voor mij een dikke proficiat met deze mooie plaat.
Iets vroeger in tijd was beter geweest denk ik.
inderdaad, iets vroeger was zeker beter geweest, ben echter te laat vertrokken
effe een vraagje Eddy:
is deze genomen met de 17-40 of met je 12-24.
grt,bouk.
bouk,
sinds ik de 12-24 heb gebruik ik deze praktisch uitsluitend voor landschapsfotografie
is voor mij toch een superlens... is wat mij betreft beter dan 17-40
wel handmatig scherpstellen, wat voor landschap geen probleem is... in tegenstelling tot 17-40 durft de 12-24 inderdaad nogal eens te hunten bij weinig licht...maar dan is dan ook het enigste wat ik bij deze lens als nadeel ervaar
Comment