Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
nog ne keer mist in 't Hageland
Collapse
X
-
-
Re: nog ne keer mist in 't Hageland
Oorspronkelijk geplaatst door fabke Bekijk berichtHeel erg mooi, alleen een beetje jammer van de auto, maar das geheel mijn gevoel natuurlijk ...
grtjes, fabkenikon coolpix s9100
Comment
-
De meningen zijn duidelijk verdeeld, want bij het bekijken dacht ik ook spontaan 'jammer van die auto...' Verder een sfeervol plaatje .
Comment
-
Misschien zou hier een zacht geel filter overheen mooi staan. De compositie is heel leuk, en toch verlangt mijn oog naar ietsje meer.
groeten,
H.vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
-
Neen....vind juist die auto een meerwaarde....die uit het niets tevoorschijn komt!!
Mooi sfeervol plaatje!!
Gr Pascale
Comment
-
-
Sfeervol beeld met dat tegenlicht en die mist. Compo kon niet beter volgens mij.
Wat betreft de auto: die past niet zo goed bij de rust die het plaatje uitstraalt. Een fietser ware beter geweest. Maar hij trekt wél je blik helemaal IN de foto. En dat is altijd een pluspunt.
Comment
-
Ben het ten volle eens met deze stelling
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtSfeervol beeld met dat tegenlicht en die mist. Compo kon niet beter volgens mij.
Wat betreft de auto: die past niet zo goed bij de rust die het plaatje uitstraalt. Een fietser ware beter geweest. Maar hij trekt wél je blik helemaal IN de foto. En dat is altijd een pluspunt.
Comment
Comment