Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Hoe vredig, mooi en in evenwicht met zichzelf de natuur kan zijn. Hier moest ik aan den-
ken terwijl de beelden van een Japan in puin nog op mijn netvlies branden.
Wel, je hoeft me natuurlijk niet te geloven maar hier is helemaal niets aan geplakt. Dit meer is echt zo blauw en trekt zo'n rand. De foto's lijken onnatuurlijk maar het is zo en ik haal daar ook geen voor-of nadeel uit om hierover foefjes wijs te maken. HIER lijkt dat toch ook al zo.
Die reactie kreeg ik hier zelfs thuis dat ik dit zou ingekleurd hebben. Nope, maar om maar te zeggen dat ik je reactie wel begrijp.
mvg,
Kinglouie
Lijkt wel of je het beste voor het laatste hebt bewaard. De compo sleurt mijn kijkrichting naar de mensen. Knap. Het moet bijna onwezenlijk zijn als je dit meer in 't echt kunt aanschouwen.
Ik volg Tantine haar gevoel, maar denk ook dat het gezichtsbedrog is.
Comment