Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Tijdje niets gezien van je?
[misschien heb ik niet goed gekeken]
Dat heb je goed opgemerkt hoor.. Heb het wat drukker gehad de laatste tijd waardoor ik mijn toestel wat links heb moeten laten liggen! In de toekomst zal dat niet echt veranderen aangezien er een eerste kindje op komt is . Maar je bent nog niet van mij verlost hoor!
Alvast iedereen bedankt voor jullie reactie! Kan er inkomen wat het maantje betreft maar vind het niet ingrijpend genoeg om er een update voor de plaatsen..
Dat heb je goed opgemerkt hoor.. Heb het wat drukker gehad de laatste tijd waardoor ik mijn toestel wat links heb moeten laten liggen! In de toekomst zal dat niet echt veranderen aangezien er een eerste kindje op komt is . Maar je bent nog niet van mij verlost hoor!
Alvast iedereen bedankt voor jullie reactie! Kan er inkomen wat het maantje betreft maar vind het niet ingrijpend genoeg om er een update voor de plaatsen..
Mag ik je dan alvast proficiat wensen!!!
Wat de foto betreft!!
Mooi die ribbelkes, de kleuren...de diepte in je foto....en het maantje....zo klein maar zo herkenbaar....laat die er maar staan!
Gr Pascale
Wat de foto betreft!!
Mooi die ribbelkes, de kleuren...de diepte in je foto....en het maantje....zo klein maar zo herkenbaar....laat die er maar staan!
Gr Pascale
Ook van mij een dikke proficiat voor het kindje en de prachtige foto.
Leuk nieuws om te horen, proficiat en je hoeft niet veel foto's te schieten, als ze zo'n hoge kwaliteit als deze hebben en je er ons af en toe mee laat van genieten kan daar weinig verkeerd mee zijn denk ik
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Comment