eentje van vorige week:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Blauw ribbelkes..
Collapse
X
-
-
Re: Blauw ribbelkes..
Mooie ribbeltjes
Tijdje niets gezien van je?
[misschien heb ik niet goed gekeken]
gr.ron.
-
Het is inderdaad lang geleden dat we hier werk van jou hebben mogen bewonderen.
Maar het is al direct een knappe foto.
dat wit puntje in de lucht (maan) trekt misschien iets te veel mijn aandacht
groeten,
rudi
Comment
-
een mooie door z'n eenvoudGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Hele mooie ribbelkes, het maantje vind ik dan weer een mooi accent in de foto
Comment
-
Vind ik een hele mooie. Mooie lucht, jawel met het sikkeltje en dan die ribbels... het lijkt wel een glasplaat met druppels op. Nice
mvg,
Kinglouiede gustibus et coloribus non est disputandum
Greetz, Artur Bex
Comment
-
-
Heel mooi de compo, de patronen en de kleur
Ik vind het maantje hier eerder storen dan toegevoegde waarde brengen, vooral door de strakke compo.
Comment
-
Mooi gedaan. Maan of wat het ook moge zijn? Om, zoals aangehaald, het strakke van de foto te behouden, wegwerken.Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door exhi Bekijk berichtTijdje niets gezien van je?
[misschien heb ik niet goed gekeken]
Alvast iedereen bedankt voor jullie reactie! Kan er inkomen wat het maantje betreft maar vind het niet ingrijpend genoeg om er een update voor de plaatsen..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk berichtDat heb je goed opgemerkt hoor.. Heb het wat drukker gehad de laatste tijd waardoor ik mijn toestel wat links heb moeten laten liggen! In de toekomst zal dat niet echt veranderen aangezien er een eerste kindje op komt is . Maar je bent nog niet van mij verlost hoor!
Alvast iedereen bedankt voor jullie reactie! Kan er inkomen wat het maantje betreft maar vind het niet ingrijpend genoeg om er een update voor de plaatsen..
Wat de foto betreft!!
Mooi die ribbelkes, de kleuren...de diepte in je foto....en het maantje....zo klein maar zo herkenbaar....laat die er maar staan!
Gr Pascale
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk berichtMag ik je dan alvast proficiat wensen!!!
Wat de foto betreft!!
Mooi die ribbelkes, de kleuren...de diepte in je foto....en het maantje....zo klein maar zo herkenbaar....laat die er maar staan!
Gr PascaleGeniet van foto's maken
Comment
-
Hey Dries, da's leuk nieuws ! Proficiat, en de groeten he
Oorspronkelijk geplaatst door ddboke Bekijk bericht...aangezien er een eerste kindje op komt is ...
Comment
-
Leuk nieuws om te horen, proficiat en je hoeft niet veel foto's te schieten, als ze zo'n hoge kwaliteit als deze hebben en je er ons af en toe mee laat van genieten kan daar weinig verkeerd mee zijn denk ik
Comment
Comment