Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik zie hier toch geen verschil in kleur of helderheid ... ik heb wel die foute "indruk" als ik scroll,
maar als ik de beelden naast mekaar zet zie ik alleen een heel klein verschil in crop ... en al of niet een wolkje ...
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Ik zie hier toch geen verschil in kleur of helderheid ... ik heb wel die foute "indruk" als ik scroll,
maar als ik de beelden naast mekaar zet zie ik alleen een heel klein verschil in crop ... en al of niet een wolkje ...
Gek, nu zie ik ook geen verschil meer.
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Wat wel kan, is dat bij sommige (goedkopere ??) schermen de helderheid of de kleur onderaan verschilt met bovenaan. Als je beide foto's onder elkaar bekijkt kan je verschillen zien, die misschien niet te zien zijn als je beide foto's op de zelfde plaats van het scherm bekijkt...
Wat wel kan, is dat bij sommige (goedkopere ??) schermen de helderheid of de kleur onderaan verschilt met bovenaan. Als je beide foto's onder elkaar bekijkt kan je verschillen zien, die misschien niet te zien zijn als je beide foto's op de zelfde plaats van het scherm bekijkt...
Dat zal het wel zijn. Gisteren op het scherm op het werk gekeken en nu vanmiddag op m'n gecalibreerde schermen thuis
Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,... "Casu Consulto - Modo Fac"
Voor mij de filosofische vraag of die dieren zich ook bewust zijn van die schoonheid... Zo
niet, dan kunnen ze zowel in de file gaan staan. Mooie foto.
Blijkt helemaal te kloppen... ik zie de bui al hangen. Wanneer ik mijn gecalibreerd scherm (Philips 24'') van inclinatie verander is het verschil nog groter ! Dat gaat geld kosten ....
Comment