Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
..nog eentje van de water ellende aan het Schulens broek van een paar weken terug..Rechts van de foto de Demer en daarachter de knotwilg waaraan je kan zien dat hij wel degelijk met de voeten in het water staat.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
prachtig Pascal ,heel mooi met dat zonnetje ,heel mooi licht ,ook mooi dat licht op de voorgrond
,ik heb wel een klein beetje het gevoel dat de horizon wat scheef loopt ,rechts aflopend,het kan ook gezichtsbedrog zijn hoor ik twijfel
Heb ook het gevoel dat de horizon iets naar rechts afhelt, maar denk dat het gezichtsbedrog is door de bomen achteraan rechts, die iets meer naar voor staan.
Heb wel een bedenking bij die donkere vlekken middenin in de 2 voorste reflectievlekken in het water. Enig idee wat dit kan zijn ?
Heb ook het gevoel dat de horizon iets naar rechts afhelt, maar denk dat het gezichtsbedrog is door de bomen achteraan rechts, die iets meer naar voor staan.
Heb wel een bedenking bij die donkere vlekken middenin in de 2 voorste reflectievlekken in het water. Enig idee wat dit kan zijn ?
Hoi Danny..
Het aflopen is gezichtsbedrog..Als je een lijn trekt van links tot aan het begin van de bomenrij dan zie je wel degelijke een rechte lijn..Dit heb ik nog eens eventjes gechecked.Die vlekken dat is lichtflair...of lens flair.Ik was mijn zonnekap vergeten namelijk...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Hmmm, met de zon pal in de lens mag je volgens mij 10 zonnekappen gebruiken...
Deze zullen niet helpen hoor
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Hoi Danny..
Het aflopen is gezichtsbedrog..Als je een lijn trekt van links tot aan het begin van de bomenrij dan zie je wel degelijke een rechte lijn..Dit heb ik nog eens eventjes gechecked.Die vlekken dat is lichtflair...of lens flair.Ik was mijn zonnekap vergeten namelijk...
Comment