..nog eentje van de water ellende aan het Schulens broek van een paar weken terug..Rechts van de foto de Demer en daarachter de knotwilg waaraan je kan zien dat hij wel degelijk met de voeten in het water staat.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Met de wortels in het water.
Collapse
X
-
-
Re: Met de wortels in het water.
weer een lekkere Pascal.
zonnetje doet het goed hier.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Weer een mooie Pascal.
De ondergaande zon op het juiste moment gevangen wat mooie kleuren geeft.
Comment
-
juiste moment op de juiste plaats, knappe kleuren en compo
Comment
-
Weer een mooie; die takken uit de zon heb je zo weg.Je bent altijd welkom : http://www.florif.be/
Comment
-
-
Weer zo'n prachtig licht en het zonnetje goed onder controle
Knap werk.
Comment
-
prachtig Pascal ,heel mooi met dat zonnetje ,heel mooi licht ,ook mooi dat licht op de voorgrond
,ik heb wel een klein beetje het gevoel dat de horizon wat scheef loopt ,rechts aflopend,het kan ook gezichtsbedrog zijn hoor ik twijfel
Comment
-
-
Prachtige plaat, Pascal !
De kleuren, de compo
Heb ook het gevoel dat de horizon iets naar rechts afhelt, maar denk dat het gezichtsbedrog is door de bomen achteraan rechts, die iets meer naar voor staan.
Heb wel een bedenking bij die donkere vlekken middenin in de 2 voorste reflectievlekken in het water. Enig idee wat dit kan zijn ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtPrachtige plaat, Pascal !
De kleuren, de compo
Heb ook het gevoel dat de horizon iets naar rechts afhelt, maar denk dat het gezichtsbedrog is door de bomen achteraan rechts, die iets meer naar voor staan.
Heb wel een bedenking bij die donkere vlekken middenin in de 2 voorste reflectievlekken in het water. Enig idee wat dit kan zijn ?
Het aflopen is gezichtsbedrog..Als je een lijn trekt van links tot aan het begin van de bomenrij dan zie je wel degelijke een rechte lijn..Dit heb ik nog eens eventjes gechecked.Die vlekken dat is lichtflair...of lens flair.Ik was mijn zonnekap vergeten namelijk...
Comment
-
Hmmm, met de zon pal in de lens mag je volgens mij 10 zonnekappen gebruiken...
Deze zullen niet helpen hoor
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtHoi Danny..
Het aflopen is gezichtsbedrog..Als je een lijn trekt van links tot aan het begin van de bomenrij dan zie je wel degelijke een rechte lijn..Dit heb ik nog eens eventjes gechecked.Die vlekken dat is lichtflair...of lens flair.Ik was mijn zonnekap vergeten namelijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mortierke Bekijk berichtWeer zo'n prachtig licht en het zonnetje goed onder controle
Knap werk.
en je horizon is mooi horizontaalbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
Comment