Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grote Peel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Grote Peel

Mooi, het pad met de rest van de vrieskou op

Comment

Weeral heel mooi
      Zo veel mensen, zoveel meningen
      Groetjes Francine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GillesH Bekijk bericht
        Mooi, het pad met de rest van de vrieskou op
        ik volg deze
        grtjes, fabke
        Een expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.

Comment

Heel mooi in beeld gebracht Liliane
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Bruno, kan je wel volgen...
            Had zeker het proberen waard geweest.
            Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
            De echte diepte in de foto manifesteert zich tot halverwege de hoogte, de slingerbeweging in het pad wordt zowiezo al verstoord door het riet.
            Mijn gedacht is, als je een lager standpunt inneemt komt je voorgrond dichterbij en krijg je daar meer detail, terwijl het achtergrondpunt ogenschijnlijk op hetzelfde (afstandspunt) blijft liggen.
            Ik vergelijk het een beetje met die mooie zeezicht-foto's: plaats een rotsformatietje (of een bootje ) op je voorgrond en je hebt direkt wat meer diepte.
            www.damafoto.be
            Facebook Damafoto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
              De echte diepte in de foto manifesteert zich tot halverwege de hoogte, de slingerbeweging in het pad wordt zowiezo al verstoord door het riet.
              Mijn gedacht is, als je een lager standpunt inneemt komt je voorgrond dichterbij en krijg je daar meer detail, terwijl het achtergrondpunt ogenschijnlijk op hetzelfde (afstandspunt) blijft liggen.
              Ik vergelijk het een beetje met die mooie zeezicht-foto's: plaats een rotsformatietje (of een bootje ) op je voorgrond en je hebt direkt wat meer diepte.
              ik zal eens terug gaan
              en er de volgende keer aan denken om nog meer door de knieën te gaan
              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Ik vind deze voorlopig de sterkste van je drie foto's!
                Mooi gebied zo te zien....leuk hoe je het paadje kan volgen en achter de bomen verdwijnt.
                Wat vinnydizzy voorstelt zou ik zeker ook eens uitproberen!!
                Gr Pascale
                Eerlijkheid duurt het langst!!
                Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

allen bedankt voor jullie reacties
                  Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                  Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Working...
                  X