Lang geleden dat ik nog eens een foto in deze buurt gepost heb.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Watersporen
Collapse
X
-
Watersporen
BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)Labels: Geen
-
-
Re: Watersporen
Mooi lijnenspel !
Ik zou persoonlijk die voorste horizontale vermeden hebben, die ligt wat dwars, en beperkt het dieptezicht...
Just my 2cts !
-
Een beeld dat we de dag van vandaag wel meer tegenkomen.
De sporen weerkaatsen hier toch een mooi blauwe lucht, wat de foto iets meer luchtigheid geeft.
grtjes, fabkeEen expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtMooi lijnenspel !
Ik zou persoonlijk die voorste horizontale vermeden hebben, die ligt wat dwars, en beperkt het dieptezicht...
Just my 2cts !
Gr Pascale
Comment
-
Dank voor de commentaren. Ik had vooraan al een horizontaal spoor afgesneden, en daarbij het origineel formaat behouden, maar blijkbaar willen jullie nog meer weg?. Ik neem aan dat er nu een panorama crop gesuggereerd wordt, iets wat ik normaal niet graag doe (ik houd me graag aan het origineel formaat, hier 3/2).BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
-
Hi Les,
wordt inderdaad veel om te croppen, maar ik zweer zeker ook bij 3/2, zou niet naar pano gaan...
Een paar stapjes naar voor had mss ook gekunnen, maar daar hou je volgens mij besmeurde voeten aan over ;-)
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtDank voor de commentaren. Ik had vooraan al een horizontaal spoor afgesneden, en daarbij het origineel formaat behouden, maar blijkbaar willen jullie nog meer weg?. Ik neem aan dat er nu een panorama crop gesuggereerd wordt, iets wat ik normaal niet graag doe (ik houd me graag aan het origineel formaat, hier 3/2).
Comment
Comment