Verlichting is gedaan met 2 Coleman benzinelantaarns en flink wat rondlopen zonder in beeld te komen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kalksteengroeve De Coolen
Collapse
X
-
-
Re: Kalksteengroeve De Coolen
da's netjes gedaan, misschien iets teveel uitgelicht, maar da's persoonlijke smaak.
Wat me soort is de fout, pal in het midden van het beeld (blauwe horizontale vlek).
Gfijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeck Bekijk berichtda's netjes gedaan, misschien iets teveel uitgelicht, maar da's persoonlijke smaak.
Wat me soort is de fout, pal in het midden van het beeld (blauwe horizontale vlek).
G
Ik vind het persoonlijk wel leuk dat het zo uitgelicht is.
groetjes Nathalie
Comment
-
mooi met een aparte belichting.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NathalieVdB Bekijk berichtDe vlek kan altijd bewerk worden met photoshop.
Gfijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
Een beeldscherm is geen aanvaardbare manier om je foto's te presenteren. Kwaliteit komt pas bovendrijven in een print...
Comment
-
-
Knap hoe je dit met een "looplamp" uitgelicht hebt !
Het resultaat mag er best zijn, en ziet er heel natuurlijk en gebalanceerd uit
Comment
-
Mooi, mysterieus belicht.
Probeer het streepje misschien is weg te halen, wie weet merk je zelf dat het wel een stukje beter is .Godfroidbrothers.be (Boris)
Comment
-
Knappe foto met heel veel sfeer, een mens zou er bijna claustrofobisch van worden
Comment
-
-
Merci Luc :-)fijnefotografie.be, blog, workshops en fotostudio te huur in Aalst
Comment
-
Voor mij de update zonder verf streepje
gr.ron.
Comment
Comment