Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Sligachan II
Collapse
X
-
-
Re: Sligachan II
Een brug die ik al op veel foto's van Skye tegengekomen ben.
Knap in beeld gebracht hoor
Mooi contrast tussen de kleuren van het gras, de donkere dreigende wolken en de bergen.Last edited by mortierke; 7 januari 2011, 09:43.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtop 't eerste gezicht dacht ik wel, wat staat die brug zwaar in beeld ... maar 't is toch wel mooi
we hier maar eens iets bezienswaardig neerpoten. Iets dat Danny komt fotograferen, denk
ik. Vind het mooi.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimlett Bekijk berichtPrachtig landschap, knappe compo en mooie kleuren
Die brug lijkt nu zwaar voor dat riviertje maar er zullen wel periodes zijn dat dat riviertje serieus aanzwelt denk ik.Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimlett Bekijk berichtPrachtig landschap, knappe compo en mooie kleuren
Die brug lijkt nu zwaar voor dat riviertje maar er zullen wel periodes zijn dat dat riviertje serieus aanzwelt denk ik.
Comment
-
mooie kleuren!
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtik zou ook eens naar ginder willen gaan als ik dit zie ,maar ik denk dat ik nadien veel te ontgoocheld zou over mijn foto's ,zoiets zou ik nooit kunnen evenaren ,prachtig
Weerom een prachtige foto trouwens.
Comment
-
Brug past perfect daar aan dat riviertje en in het landschap. Is best wel een riviertje, komt misschien als een "beekje" over, maar dat komt door het iets hogere standpunt.
In elk geval knappe foto en compositie. Niets op aan te merken. Weinig sneeuw daar precies (ook op de bergtoppen)? Nochtans hebben ze daar in de UK de volle lading gekregen. Waarschijnlijk was je daarvoor net te laat?Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com
Comment
Comment