Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Boom zeer prominent aanwezig maar dat kan de pret niet bederven..
De paaltjes rondom zorgen voor diepte en spanning in de opname..
Een topper... Die vorige wel.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Hoe meer ik kijk....hoe mooier ik die vind.....zacht van kleur.....mooi met die paaltjes....maar het mooist vind ik het zachte contrast tussen de besneeuwde boom en de blauwe lucht!
Mooi!
Gr Pascale
Hoe meer ik kijk....hoe mooier ik die vind.....zacht van kleur.....mooi met die paaltjes....maar het mooist vind ik het zachte contrast tussen de besneeuwde boom en de blauwe lucht!
Mooi!
Gr Pascale
Mooi!
Gr Pascale
Mijn eerste gedacht was ... waarom niet wat meer ruimte voor die boom ...
maar ik vind het toch heel mooi en zacht ja
ja ik weet het dat de boom zwaar in beeld staat,maar dit was ook mijn bedoeling ,ik vond deze boom prachtig en wilde het grootste gedeelte van de aandacht daar naar toe leiden maar met toch in de compo een gevoel van diepte te krieëren ,een tweede reden was als ik meer ruimte gaf er ook nog andere struiken in beeld kwamen en dan viel een groot deel van die aandacht weg ,toch al dank voor reacties tot u toe
a wel in vind dit een top plaatje
hoe groot die boom ook mag wezen in dit plaatje hij hoort er nu eenmaal in
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Mooi!
Gr Pascale
Ja hoor! En die boom doet echt sprookjesachtig aan
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment