Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Een hele eerlijke "bijna donker" weergave, dit zal wel sterk benaderen wat jij zag
De meesten willen wel alles zien zoals het niet in het echt is :rolleyes
En ik vind het wel vrij goed in beeld gebracht ook
Er staat misschien wat veel op... die knotjes en die lucht er achter ... dat alleen had waarschijnlijk een schitterend beeld opgeleverd ... zelfs zo donker voor mij
mooi hoe die dooimist tussen de wilgen en het sneeuwtapijt zweeft
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
ik veronderstel dat je hier de realiteit wou weergeven, voor mij ben je er goed in geslaagd
misschien iets teveel van het goede, persoonlijk zou ik links wat croppen of weg shoppen zodat die boom wegvalt
Comment