nog ééntje van ons zomer verlof in de Dolomieten van op de Secada 2.518 M. genomen
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
zicht op Marmolada en Passo Sella
Collapse
X
-
zicht op Marmolada en Passo Sella
nog ééntje van ons zomer verlof in de Dolomieten van op de Secada 2.518 M. genomen
-
-
Re: zicht op Marmolada en Passo Sella
Ingrid het kan aan mij liggen maar ik zie nogal wat verbeteringen..
De ruis in de lucht op mijn scherm is duidelijk zichtbaar en ook de vliegtuig streepjes zou ik weg werken.Ik zie als het goed is rechts ook een paar kleine sensor vlekjes..
Voor de rest een prima compo.
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtIngrid het kan aan mij liggen maar ik zie nogal wat verbeteringen..
De ruis in de lucht op mijn scherm is duidelijk zichtbaar en ook de vliegtuig streepjes zou ik weg werken.Ik zie als het goed is rechts ook een paar kleine sensor vlekjes..
Voor de rest een prima compo.
hier zie ik geen ruis in de lucht op mijn 21" schermLast edited by IngridVD; 4 januari 2011, 21:38.
Comment
-
Sensorvlekjes zie ik maar ik zie geen ruis hier.
Mooie landschap met veel diepte en mooie natuurlijke kleuren !
grtjes, fabkeEen expert is iemand die binnen een beperkt vakgebied alle mogelijke fouten heeft gemaakt.
Comment
-
Mooi berglandschap.
Ik zie ook geen ruis...
Qua compo, had ik voor minder lucht (die niet zo interessant is) en iets meer voorgrond gegaan.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk berichtExcuseer me voor de ruis wat geen is...
Tja ik begin al wat slechter te zien hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtmachtig ,hier voelt een mens zich klein !!
hele mooie foto IngridKunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtMooi berglandschap.
Ik zie ook geen ruis...
Qua compo, had ik voor minder lucht (die niet zo interessant is) en iets meer voorgrond gegaan.
Maar wat je hier aankaart, kan ik wel inkomen, zou misschien nog meer de hoogte weergeven waar we ons bevinden.
Danny, bedankt vr de tip
Comment
-
Comment