Sneeuwstorm of mist ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
"sneeuwstorm"
Collapse
X
-
-
Re: "sneeuwstorm"
een mooi plaatje, al vind ik de kleur van het kader niet mooi.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
al vind ik de kleur van het kader niet mooi"It is the photographer, not the camera, that is the instrument.".... Eve Arnolds
Comment
-
mooie kleuren en moment opname
volg vr de kleur van de kader, zou eender een kleur uit de foto nemen
Comment
-
-
Heel mooi, en de paarden maken de foto
Wel wat ruis weghalen...
En dat grijs kader
Comment
-
Kader is inderdaad de keuze van de maker. Maar maakt deel uit van de presentatie en kan
dus ook mee beoordeeld worden. Zo vind ik het jammer dat een dergelijke mooi prentje
de mist ingaat door een verkeerde keuze van kader.
Comment
-
Sfeervolle plaat , met mooie ,zachte tinten.
Eigenlijk hebben we geen kader nodig...het gaat 'm in de eerste plaats om de foto, als je er geen plaatst, kan hij je foto niet bederven mi.'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
-
Een heel mooie sfeervolle foto
Over het kader is alles al gezegd dacht ik...
enkel nog dit, een foto presenteren aan een muur is nog iets anders dan een foto bekijken op een scherm volgens mij...
Comment
-
als je er geen plaatst, kan hij je foto niet bederven mi.een foto presenteren aan een muur is nog iets anders dan een foto bekijken op een scherm volgens mij..."It is the photographer, not the camera, that is the instrument.".... Eve Arnolds
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichteen mooi plaatje, al vind ik de kleur van het kader niet mooi.
grt,bouk.
Comment
-
Ik vind het gewoon een heel mooie prent
Comment
Comment