Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dat is nog een gewoonte die ik van de analoge school heb overgehouden. De leraars zeiden altijd, presenteer je foto' s in een grijs of zwart passe partout. Ik zal hier nog moeten aan wennen.
"It is the photographer, not the camera, that is the instrument.".... Eve Arnolds
Kader is inderdaad de keuze van de maker. Maar maakt deel uit van de presentatie en kan
dus ook mee beoordeeld worden. Zo vind ik het jammer dat een dergelijke mooi prentje
de mist ingaat door een verkeerde keuze van kader.
Sfeervolle plaat , met mooie ,zachte tinten.
Eigenlijk hebben we geen kader nodig...het gaat 'm in de eerste plaats om de foto, als je er geen plaatst, kan hij je foto niet bederven mi.
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Over het kader is alles al gezegd dacht ik...
enkel nog dit, een foto presenteren aan een muur is nog iets anders dan een foto bekijken op een scherm volgens mij...
vriendelijke groeten, Kurt Mijn foto's Fuji X-T1 + X-T2 + X100F + een paar lensjes
Comment