Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Over de Rand

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Over de Rand

begrijp ik dus niets van...
    Ofwel is m'n beeldscherm kapot en ziet het er bij mij helemaal anders uit.
    ...ik stop ermee, duidelijk niets voor mij.
    Nikon D5000 + Nikkor AF-S DX 18-55 mm F3.5-5.6G VR

Comment

Leuk dat je ook even meedenkt Frank! Ik deel echter de mening van Dama over het asprincipe . Ik denk dat je een denkfout hebt gemaakt i.v.m. het oppervlak van de gletsjer. Jouw voorbeeld van de Kesselwandferner is de ijsbrug die 5 kilometer ten zuiden hier vandaan ligt.

Op mijn foto ligt er nog een dikke laag sneeuw over de gletsjer (lastig als de zon sterk is, je zakt dan bij elke stap tot je heup in taaie sneeuw). Pas in augustus is de meeste sneeuw weg en zie je het ijs van gletsjer, dat diffuser is dan sneeuw (grijs). Meer detail dan je bij mij ziet is er gewoonweg niet.
      Mijn website: http://dutchmountainscapes.blogspot.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niels "Planetscape" Bekijk bericht
        Op mijn foto ligt er nog een dikke laag sneeuw over de gletsjer (lastig als de zon sterk is, je zakt dan bij elke stap tot je heup in taaie sneeuw). Pas in augustus is de meeste sneeuw weg en zie je het ijs van gletsjer, dat diffuser is dan sneeuw (grijs). Meer detail dan je bij mij ziet is er gewoonweg niet.
        OK, als fotograaf van deze foto weet jij natuurlijk best hoe het er in werkelijkheid uitzag. Ik kan me dan wel voorstellen dat mijn bewerking er erg sterk overdreven uitziet.

Overigens ziet je nieuwste herbewerking er al heel wat beter uit, volgens mij toch want aan m'n eigen smaak ben ik nu zelf ook al aan 't twijfelen
        Nikon D5000 + Nikkor AF-S DX 18-55 mm F3.5-5.6G VR

Comment

Working...
        X