Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Het is altijd de moeite waard om opmerkingen van andere fotografen even uit te proberen.
In sommige gevallen zie je soms iets over het hoofd.
In dit geval vond ik het er niet beter op geworden zie hier het voorbeeld.
Eigenlijk dacht ik er nog iets meer van de voorgrond op te zetten maar dat vond ik toch ook niet helemaal lekker zitten.
De foto is wat later gemaakt toen het licht ging kleuren..
Meestal ben ik een liefhebber van sterke contrasten, maar bij deze zou ik het juist wat zachter willen zien. De auto's onderaan zijn voor mij geen probleem - misschien zelf iets meer erbij zoals bij de vertikale beeld.
[QUOTE=Helen;2902944]Meestal ben ik een liefhebber van sterke contrasten, maar bij deze zou ik het juist wat zachter willen zien. De auto's onderaan zijn voor mij geen probleem - misschien zelf iets meer erbij zoals bij de vertikale beeld.
mvg,
Helen[/QUOTE
Het zijn wel allemaal tegenlichtopnames dus er blijven altijd behoorlijke contrasten over.
In deze situatie vind ik de 'overdreven bewerking' zoals eerder aangehaald, nét wel passend;
temeer omdat deze vervuilende uitstoot eveneens overdreven is...
Ja, voor mij ook de aangepaste versie
Comment