Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
..maar deze tijd komt er weer aan en voor mij een feest...Eentje uit het archief met mijn 300 D nog...in 2009
Snakken jullie hier ook naar? Fotografisch dan toch....
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Pascal, je krijgt daar koude voeten, van; koude vingers, koude neus, tranen in je ogen en grote behoefte aan een volledige fles jägermeister of jenever maar dan mag je weer geen auto rijden. Dus, voor mij, nee, ik snak hier niet naar.
Maar wel een mooi plaatje.
Pascal, je krijgt daar koude voeten, van; koude vingers, koude neus, tranen in je ogen en grote behoefte aan een volledige fles jägermeister of jenever maar dan mag je weer geen auto rijden. Dus, voor mij, nee, ik snak hier niet naar.
Maar wel een mooi plaatje.
Groeten, Bert
Ge weet zeker nie hoe gezellig het daar is in het vloot achter een goeie jenever?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Mooi plaatje , maar geduld mijnen beste, geduld
De jaren hollen al zo snel voorbij, laat het nog rustig een lange mooie herfst worden al mag een nazomerdagje of 2 - 3 zich nog altijd aanbieden voor mij.
... maar je doet het tóch
Heel mooi winterbeeld, maar vind dit toch nog veel te vroeg...
Het is nog altijd september, en we moeten nog doorheen de mooie herfstkleuren.
Nog een maandje of 3 en het is inderdaad zo ver. Ook een periode om naar uit te kijken !
zeg Pascal laat ons toch nog maar even van de herfst genieten
hopende dat deze met aangename temperaturen voorbij mag gaan
en dan vliegen we pas de winter in met mooie zonsopgangen in een winterlandschap
en koude vingers (niet te veel he heb last van winterhanden)
al is het wel een mooi plaatje
zal deze winter toch ook eens moeten afzakken tot daar
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
De herfst komt eraan mensen en das zeker ook 1 van mijn favorite jaargetijden al was het maar dat ik wat minder vroeg moet opstaan..
Ik geniet wel het meest van de winter.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Comment