Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Nee, en krijgen we sowieso hier aan de kust toch bijna nooit te zien ...
Ben wel jaloers dat velen zo'n mooie beelden in hun "achtertuin" kunnen nemen straks
The quickest way to make money at photography is to sell your camera
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
De herfst komt eraan mensen en das zeker ook 1 van mijn favorite jaargetijden al was het maar dat ik wat minder vroeg moet opstaan..
Ik geniet wel het meest van de winter.
dat zal wel kan je nog langer in je bed blijven liggen
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
prachtige plaat
had er ook al aan zitten denken dat we maar een winter krijgen zoals de vorige, maar zoals de meeste van ons al melde, effe geduld het gaat al veel te vlug.
Laat ons nog eerst genieten van de herfst, hopende dat ie prachtig wordt
Maar je doet het toch!!!
Tja.....wij hebben maar zelden zoveel sneeuw.....en de dagen dat het eens sneeuwt dan moet ik meestal werken....grrr!!
Maar dit vind ik wel mooi.....rustig sfeertje, mooie diepte en kleuren!!
Ik zou toch nog wat wachten en genieten van de herfst!
Gr Pascale
Comment