Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Hinkepinkend, de warme avondzon in je gedachten, met een mooi deuntje in je hart en op
je lippen en hopen dat er aan deze dreef geen einde komt. Alsof de foto ons de weg wilt
wijzen naar geluk.
Ik vind het "oranje" toch nogal gesatureerd, lijkt nogal onnatuurlijk.
Ik hou meer van je "natuurlijke" landschappen.
Mocht je nog een stapje of twee achteruit gegaan zijn kon je vermeden hebben dat de weidepaaltjes links en rechts van de meest linkse boom de stam raakten. Het ene paaltje zou achter de stam gezeten hebben en het andere kwam er dan helemaal van achter. T'is natuurlijk maar een detail, maar het trekt wel wat de aandacht.
Ik vind het "oranje" toch nogal gesatureerd, lijkt nogal onnatuurlijk.
Ik hou meer van je "natuurlijke" landschappen.
Mocht je nog een stapje of twee achteruit gegaan zijn kon je vermeden hebben dat de weidepaaltjes links en rechts van de meest linkse boom de stam raakten. Het ene paaltje zou achter de stam gezeten hebben en het andere kwam er dan helemaal van achter. T'is natuurlijk maar een detail, maar het trekt wel wat de aandacht.
Comment