Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Mooi vastgelegd....maar de kleuren zijn voor mij niet echt natuurlijk....sorry!
Ik heb die gisterenavond eens omgezet in zw. en vind het persoonlijk beter...maar ieder zijn smaak hé!
Gr Pascale
Mooi vastgelegd....maar de kleuren zijn voor mij niet echt natuurlijk....sorry!
Ik heb die gisterenavond eens omgezet in zw. en vind het persoonlijk beter...maar ieder zijn smaak hé!
Gr Pascale
Ieder zijn smaak inderdaad...
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Eerlijk gezegd vind ik de eerste, de meer gesatureerde foto veel beter!!! Hij is al zo sterk bewerkt en doet me zwaar vermoeden naar een hdr? En ik vind dat zeker kunnen! Door het oranje minder te satureren probeer je een zwaar bewerkte foto te laten lijken op een normaal bewerkte foto of misschien zelfs op een onbewerkte foto. Terwijl de hele sfeer die deze zware bewerking teweegbrengt me werkelijk in de gemoedstoestand trekt die jij vastgelegd hebt! Zonder al die nabewerking was dit een kliekje waarvan er 13 in een dozijn zijn (bij wijze van spreken) maar jou sterke bewerking geeft een mening weer, een gemoedstoestand die je in al die andere niet zou terug vinden! Blijf bij jou eerste gedachte!
Comment