Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Mooi....wel goed te zien dat die bewerkt is....maar wat de comp betreft vind ik die toch knap hoor!!
Ben aan het twijfelen welke weg ik best zou nemen!!
Gr Pascale
HAd je nu rechts die boomtoppen vermeden door wat meer door de knieen te gaan dan zou je meer diepte hebben gehad...Misschien wat minder horizon maar het is een keuze die je moet maken..Ik heb er eentje staan van een graan veld in Horst...Dat is wat ik bedoel eigenlijk..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Mooi....wel goed te zien dat die bewerkt is....maar wat de comp betreft vind ik die toch knap hoor!!
Ben aan het twijfelen welke weg ik best zou nemen!!
Gr Pascale
Dank je tuurlijk is de foto bewerkt toch valt de heftigheid van bewerking mee.
Hoofdzakelijk is er gewerkt met contrasten[die dan ook de kleuren wel iets veranderen]
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
HAd je nu rechts die boomtoppen vermeden door wat meer door de knieen te gaan dan zou je meer diepte hebben gehad...Misschien wat minder horizon maar het is een keuze die je moet maken..Ik heb er eentje staan van een graan veld in Horst...Dat is wat ik bedoel eigenlijk..
Ik heb er zulke maar de hoeveelheid weg op de voorgrond vond ik niet mooi.
Het zijn inderdaad keuzes die je moet maken.
Jouw foto van het graan is een mooie, de smalle doorgang leent zich hier goed voor.
Ron laat hem toch maar zoals hij is..De rand geeft toch wat meer diepte zoals je zelf kan zien..
Het moet gewoon bij de opname zelf gebeuren hé?
Bedankt voor de moeite.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ron laat hem toch maar zoals hij is..De rand geeft toch wat meer diepte zoals je zelf kan zien..
Het moet gewoon bij de opname zelf gebeuren hé?
Bedankt voor de moeite.
Comment