Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
lekker plaatje Pascal.
maar toch die (donkerder) hoekjes hè, waar we/ik het gister over hadden.
off topic:
leuk jullie weer eens in levende lijve gezien te hebben.
grt,bouk.
Ik snap het gebruik van ND filter hier niet, aangezien de foto op ISO400 genomen is.
Of bedoel je een GND ?
Een ideale filter met neutrale dichtheid vermindert en / of wijzigt de intensiteit van alle golflengten van het licht of de kleuren ook, waardoor er geen wijzigingen in de tint van kleur weergave is.
Het doel van de standaard fotografische filters met neutrale dichtheid is, zodat de fotograaf een grotere flexibiliteit om het diafragma, belichtingstijd wijzigen en / of van het onderwerp in verschillende situaties en atmosferische omstandigheden vervagen.(bewegings effecten van wolken of melkachtig water)
Maar dus ook voor dit soort vlakke weers omstandigheden waar het weer eigenlijk niet veel soeps was.
Ik hem daarom ook de foto nog wat bijgewerkt met de Nic software wat nog een sterkere sfeer oplevert.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Zeer mooie foto met een wel overdacht standpunt en lekkere kleuren....knap hoor ...ook hier zou ik onderaan durven een ietsie-pietsie croppen( tot net onder de rechtse...naar beneden hangende... aren )....'t zal al naargelang smaak zijn hé Pascal
Comment