Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Neen....de kleuren, de wolken, je comp.....in orde hoor!!!
Met lange sluiterstijd zou die ook mooi geweest zijn!!
Gr Pascale
Ik wil niemand imiteren hoor...Die lange sluitertijd zou alleen maar goed zijn om water melkachtig te maken .Daarvoor is de zee veel te ver weg...maar ze kwam wel..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
'd Er zijn d'er hier weer een paar goe bezig. De muze is blijkbaar teruggekomen !!!
Heerlijk landschap
Ik wou dat ik er had gestaan - ik zou zeer waarschijnlijk vergeten zijn een foto te nemen
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Mooie lucht en fijne sfeer. Een goed voorbeeld dat je geen spectaculaire zonsop- of ondergangen nodig hebt om een effectieve landschapsfoto te maken.
Ik had graag wat meer detail in de rotsen gezien, en verder denk ik dat die rots in de voorgrond interessant genoeg is om veel dominanter in de voorgrond te gebruiken. Of die plas met water erachter.
Oorspronkelijk geplaatst door Marsel van OostenBekijk bericht
Mooie lucht en fijne sfeer. Een goed voorbeeld dat je geen spectaculaire zonsop- of ondergangen nodig hebt om een effectieve landschapsfoto te maken.
Ik had graag wat meer detail in de rotsen gezien, en verder denk ik dat die rots in de voorgrond interessant genoeg is om veel dominanter in de voorgrond te gebruiken. Of die plas met water erachter.
Marcel bedankt voor je comments..
Ik heb echter geprobeerd om zoveel mogelijk evenwicht te behouden in alle delen van de foto en juist niet te kiezen voor te veel opvallende delen om zo de natuurlijkheid van de plaat te behouden..Normaal hou ik van foto's met wat meer pit in maar deze vind ik toch sterk op zich door de lucht in combinatie met de rotsen.
Ik heb deze foto ook gespiegeld omdat hij zo beter keek.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ik heb echter geprobeerd om zoveel mogelijk evenwicht te behouden in alle delen van de foto en juist niet te kiezen voor te veel opvallende delen om zo de natuurlijkheid van de plaat te behouden..Normaal hou ik van foto's met wat meer pit in maar deze vind ik toch sterk op zich door de lucht in combinatie met de rotsen.
Ik heb deze foto ook gespiegeld omdat hij zo beter keek.
Da's ook het mooie van fotografie - er is geen goede of slechte oplossing. Uiteindelijk is het niets anders dan een kwestie van smaak. Wat je zelf het mooiste vind, is het enige dat telt.
Comment