Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Het type foto dat ik niet snel durf te posten uit vrees dat anderen het niet mooi vinden wegens te kleurloos.
Misschien moet ik daarin toch iets meer uw voorbeeld volgen want ik zie dit wel graag.
Het type foto dat ik niet snel durf te posten uit vrees dat anderen het niet mooi vinden wegens te kleurloos.
Misschien moet ik daarin toch iets meer uw voorbeeld volgen want ik zie dit wel graag.
Zeker niet 'kleurloos', beelden zonder direkt zonlicht zijn top; het mooie voorbeeld heb je hier toch
Waarheidsgetrouw en zacht
Mooie opname met heerlijke wolken partij. Misschien zouden de rotsen ietsje lichter kunnen, maar ik heb wel véél liever dit soort bewerking dan al die varianten waar alles gewoon plat en contrastloos is geworden van de overmatige shadow-highlight en HDR bewerkingen. (death by HDR)
Wekt bij mij het gevoel op dat ik er gaarne zou bij gaan zitten en over iets nadenken.
Over mijn leven misschien. Of de reden van dit bestaan. Of over de zinloosheid om
andere mensen ergens de loef in af te steken. En de vele vriendschappen die ik gemist
heb om andere dingen te doen.
Zo'n soort plaatje is dit, begrijp je?
Imitatie is een verkeerd woord...het moet copy zijn...
Wekt bij mij het gevoel op dat ik er gaarne zou bij gaan zitten en over iets nadenken.
Over mijn leven misschien. Of de reden van dit bestaan. Of over de zinloosheid om
andere mensen ergens de loef in af te steken. En de vele vriendschappen die ik gemist
heb om andere dingen te doen.
Zo'n soort plaatje is dit, begrijp je?
Yep I understand..Ik heb U binnekort nodig beste Doudeke maar daar hoor je nog meer van later..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment