De speeltuin van mijn Friese roodrok vriendin, in een andere belichting/bewerking.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Ochtendmist - II
Collapse
X
-
Ochtendmist - II
"Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !Labels: Geen
-
-
Re: Ochtendmist - II
Heel mooi sfeerbeeld !
Wat mij meteen opviel is het verschil in lichtintensiteit dat de mist doorlaat.
De mist achter die paal is veel feller opgelicht dan bvb links en rechts van de zon. Is dit op het origineel zo, of is dit verschil er gekomen na bewerking ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door maMarina Bekijk berichtPrachtige plaat!!! Jammer van de zon. misschien met een zeer lichte kwast met zacht gele tint ietswat bijkleuren om het uitgebrande deel te verminderen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtHeel mooi sfeerbeeld !
Wat mij meteen opviel is het verschil in lichtintensiteit dat de mist doorlaat.
De mist achter die paal is veel feller opgelicht dan bvb links en rechts van de zon. Is dit op het origineel zo, of is dit verschil er gekomen na bewerking ?"Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !
Comment
-
Ik geloof hetOorspronkelijk geplaatst door Lambert Jan Bekijk berichtGeloof het of niet... aan deze foto is nada, niks bewerkt.
Comment
-
één woord WOW
die mist en kleuren, wolken I
Comment
-
Zalig ochtendsfeertje
Comment
-
-
Ja, zulke ochtenden komen er weer aan.
Ik hoop van er toch een paar te kunnen meepikken
Knappe foto
Maar ik had de zon buiten het kader gehouden... de sfeer lijkt me dan aangenamer
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
Knappe foto
Maar ik had de zon buiten het kader gehouden... de sfeer lijkt me dan aangenamer
Maar anders een heel mooi sfeervol plaatje!!
Gr Pascale
Comment
Comment