Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
De speeltuin van mijn Friese roodrok vriendin, in een andere belichting/bewerking.
"Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !
Prachtige plaat!!! Jammer van de zon. misschien met een zeer lichte kwast met zacht gele tint ietswat bijkleuren om het uitgebrande deel te verminderen.
Wat mij meteen opviel is het verschil in lichtintensiteit dat de mist doorlaat.
De mist achter die paal is veel feller opgelicht dan bvb links en rechts van de zon. Is dit op het origineel zo, of is dit verschil er gekomen na bewerking ?
Prachtige plaat!!! Jammer van de zon. misschien met een zeer lichte kwast met zacht gele tint ietswat bijkleuren om het uitgebrande deel te verminderen.
Wat mij meteen opviel is het verschil in lichtintensiteit dat de mist doorlaat.
De mist achter die paal is veel feller opgelicht dan bvb links en rechts van de zon. Is dit op het origineel zo, of is dit verschil er gekomen na bewerking ?
Geloof het of niet... aan deze foto is nada, niks bewerkt.
"Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !
Ja, zulke ochtenden komen er weer aan.
Ik hoop van er toch een paar te kunnen meepikken
Knappe foto
Maar ik had de zon buiten het kader gehouden... de sfeer lijkt me dan aangenamer
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment