Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Door het zo op de rand te plaatsen, en bovendien omdat het een nogal triestig boompje
lijkt, vind ik het ook echt eenzaam. Je zou het potverdorie willen troosten.
Ik vind dit één van de mooiste van de laatste weken
Schitterend kleurverloop, prachtige vlakverdeling, speciaal en onwerkelijk licht (met heel veel textuur in het graan), bijna grafisch, het strategisch opgesteld boompje als 'spelbreker' voor de monotonie en een surrealistisch sfeertje om "u" tegen te zeggen...
Er is "niets" te zien en toch kan je uren ronddwalen in dit landschap ! Hoe schoon op de wereld...
Ik wou oprecht dat het een plaat uit mijn toestel was
Een foto uit Frankrijk ?
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Ik vind dit één van de mooiste van de laatste weken
Schitterend kleurverloop, prachtige vlakverdeling, speciaal en onwerkelijk licht (met heel veel textuur in het graan), bijna grafisch, het strategisch opgesteld boompje als 'spelbreker' voor de monotonie en een surrealistisch sfeertje om "u" tegen te zeggen...
Er is "niets" te zien en toch kan je uren ronddwalen in dit landschap ! Hoe schoon op de wereld...
Ik wou oprecht dat het een plaat uit mijn toestel was
Een foto uit Frankrijk ?
Greetz, Kariboe
foto gemaakt in de velden in de buurt van Vechmaal-Heks in Limburg (Belgie)
mvg
Oorspronkelijk geplaatst door spikkeseniorBekijk bericht
foto gemaakt in de velden in de buurt van Vechmaal-Heks in Limburg (Belgie)
mvg
Ik heb het al gezegd... jullie wonen in een mooie streek daar !!!
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment