Wat verfrissing om deze warme periode door te komen....
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Bricksdal gletsjer
Collapse
X
-
-
Re: Bricksdal gletsjer
Moeilijk om dit goed in beeld te brengen, maar dit heb je wel goed gedaan !
Mooi met het ijs op de voorgrond !
-
Is dat nu de gletsjer waar ik ooit boven op liep!
Wel mooi in beeld gebracht.
grtz,
Helenvriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Helen Bekijk berichtIs dat nu de gletsjer waar ik ooit boven op liep!
Wel mooi in beeld gebracht.
grtz,
Helen
Het is nog altijd de grootste van Europa en uiteraard zie je hier maar het toeristische uiteinde....
Comment
-
-
Hee... een leuk camerastandpunt !
En bedankt voor het ijs - ik was net aan een Johnny Walker aan het nippen - 'gletsjerijs - lijkt me wel wat !
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtHee... een leuk camerastandpunt !
En bedankt voor het ijs - ik was net aan een Johnny Walker aan het nippen - 'gletsjerijs - lijkt me wel wat !
Greetz, Kariboe
De blijvende letsels van een drukker hé
zeer mooie plaat
Comment
-
Je voelt de koude welke deze foto uitstraalt...knappe foto Marc ...... serieus aan 't smelten, hoort dat zo in de zomer of is dit het resultaat van global warming
Comment
-
Mooie compo met het ijs op de voorgrond, die is ook almaar aan 't verkleinen .
Fjaerland bezocht?Website http://www.kristofpattyn.be
a lotta canonstuff
Comment
-
-
-
Je voelt de koude welke deze foto uitstraalt...knappe foto Marc ...... serieus aan 't smelten, hoort dat zo in de zomer of is dit het resultaat van global warming
Daar stonden merktekens waar de gletsjer kwam in 1800 en ja op 200 jaar is die wel een kilometertje achteruit gegaan, is dat global warming, ja zeker ?
Maar ijs afbreken deed het constant op dat moment.
Fjaerland bezocht
Nee, veel gedaan, maar niet alles, afstanden zijn enorm he, zeker in reistijd.
Iedereen bedankt voor de comments.
Comment
Comment