Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik vind het een mooie opname en ik verwacht er wel eentje met wat meer berg als dat kon..
Je kan gewoon de koelte voelen en dat door de juiste belichting waardoor het ijs zijn natuurlijke kleur heeft..
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Hee... een leuk camerastandpunt !
En bedankt voor het ijs - ik was net aan een Johnny Walker aan het nippen - 'gletsjerijs - lijkt me wel wat !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Hee... een leuk camerastandpunt !
En bedankt voor het ijs - ik was net aan een Johnny Walker aan het nippen - 'gletsjerijs - lijkt me wel wat !
Greetz, Kariboe
Je voelt de koude welke deze foto uitstraalt...knappe foto Marc ...... serieus aan 't smelten, hoort dat zo in de zomer of is dit het resultaat van global warming
Je voelt de koude welke deze foto uitstraalt...knappe foto Marc ...... serieus aan 't smelten, hoort dat zo in de zomer of is dit het resultaat van global warming
Daar stonden merktekens waar de gletsjer kwam in 1800 en ja op 200 jaar is die wel een kilometertje achteruit gegaan, is dat global warming, ja zeker ?
Maar ijs afbreken deed het constant op dat moment.
Fjaerland bezocht
Nee, veel gedaan, maar niet alles, afstanden zijn enorm he, zeker in reistijd.
Comment