Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik wil mij aan de oever zetten en kijken...
en heel lichtjes - voorzichtig en bedachtzaam - over het water blazen.
En kijken of ik rimpeltjes kan maken !?
Ben nieuw hier, dus zal me maar gedrukt houden...
Toch een opmerking als het mag: naast de zeer mooie weerspiegeling komen de bomen erg onnatuurlijk over. De kleur lijkt niet echt. Het is net of er teveel schaduwen zijn opgelicht.
als ik er een grote vergroting van zou kopen (wat ik eigenlijk wel zou willen doen) zou ik er wel een stukje afsnijden onderaan. Te symmetrisch voor mij.
Ik wil mij aan de oever zetten en kijken...
en heel lichtjes - voorzichtig en bedachtzaam - over het water blazen.
En kijken of ik rimpeltjes kan maken !?
Greetz, Kariboe
je zou er inderdaad poëtisch van worden als je zo'n perfecte spiegel kan aanschouwen. Er zit evenveel detail in de spiegel als erboven
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
hier kan je van genieten enkel door er naar te kijken
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment