..was het nog bij zonsondergang.Heerlijk toch?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
21°...
Collapse
X
-
-
Re: 21°...
Water is inderdaad mooi. Al eens gedacht aan een panoversie van deze?Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door * Fuse * Bekijk berichtWater is inderdaad mooi. Al eens gedacht aan een panoversie van deze?Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
-
Schelm......mooie bewerking Zet het huisje iets hoger boven de helft van de foto ....nu staat het water tot net onder de venster.Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk berichtSchelm......mooie bewerking Zet het huisje iets hoger boven de helft van de foto ....nu staat het water tot net onder de venster.
Maar heb het even weg gepoetst.
En voor de Panorama freaks de volgende...
Last edited by Jacobs Pascal; 24 juni 2010, 21:36.
Comment
-
Hele mooie foto, Pascal !
De kleuren zijn subtiel, en de beweging van het water creëert de nodige diepte. Vandaar dat ik de pano-versie maar niks vind. Tenzij je de voorgrond zou behouden, en de lucht grotendeels wegknipt.
Comment
-
-
Vind dit heel mooi!! De zachte warme kleuren, het zijdeachtig water, de reflectie en die mooie ondergaande zon!!
Het huisje mocht van mij blijven....waarom niet????
Ik had hier wat van de lucht gecropt (terwijl je nu toch bezig bent) en het water volledig laten staan......het water geeft hier juist een meerwaarde aan je foto!!!
Knap Pascal!!
Gr Pascale
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaiKatana Bekijk berichtGewoon je eerste versie. Wat heb je dat water en de weerspiegeling erop prachtig gevangen! Jacobusgrt, TROPCAL
www.tropcal.be
Comment
Comment