Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De voorlaatste in de reeks Applecross, met de weg die zich naar de top slingert, en op de achtergrond Loch Kishorn. Een heel weids landschap, met steeds die rossige vegetatie, op een mossige, zompige ondergrond.
De weg slingert mooi door de vallei omlaag. De rossige kleur komt door een achterstand van de natuur van Schotland....de winter heeft daar veel langer dan normaal aangehouden.
Wat hier misschien nog net beter kon ; wat meer ruimte tussen de weg en onderkant van de foto en een klein stuk van de bijna overbelichte lucht boven weglaten.
Lijkt mijn levensweg wel: een paar kronkels en almaar dieper de dieperik in. Verder een
mooi, bijna poëtisch landschap dat zijn geheimen wellicht alleen prijs geeft aan de
dromers onder ons. De dienaars van het nutteloze.
Wat hier misschien nog net beter kon ; wat meer ruimte tussen de weg en onderkant van de foto en een klein stuk van de bijna overbelichte lucht boven weglaten.
Waar blijf je het uit halen ! Wel leuk om steeds jouw comments te lezen !
Lijkt mijn levensweg wel: een paar kronkels en almaar dieper de dieperik in. Verder een
mooi, bijna poëtisch landschap dat zijn geheimen wellicht alleen prijs geeft aan de
dromers onder ons. De dienaars van het nutteloze.
Prachtige view met het weggetje zo mooi kronkelend door het landschap. Maar ik zie toch iets wat mijn aandacht ietwat kritisch trekt. Langs de heuvellijn zie ik een voor wat storende lichte band (halo) trekken. Vaak komt dit door een wat uitgeschoten bewerking. Vermoedelijk heb je wat helderheid willen toevoegen hier en daar. De lucht rechts is wel heel erg op het randje, of zelfs er overheen, wat overbelichting betreft.
Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Och, ik ben gewoon te oud geworden om nog ergens heel rumoerig over te worden, maar
met mijn knipoogjes en glimlachjes probeer ik een beetje mee te doen met de grote
mensen, ook al zijn mijn woordjes even zo weinig waard als de preek van een in de steek
gelaten konijntje.
Comment