De voorlaatste in de reeks Applecross, met de weg die zich naar de top slingert, en op de achtergrond Loch Kishorn. Een heel weids landschap, met steeds die rossige vegetatie, op een mossige, zompige ondergrond.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Applecross V
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Applecross V
De weg slingert mooi door de vallei omlaag. De rossige kleur komt door een achterstand van de natuur van Schotland....de winter heeft daar veel langer dan normaal aangehouden.
Wat hier misschien nog net beter kon ; wat meer ruimte tussen de weg en onderkant van de foto en een klein stuk van de bijna overbelichte lucht boven weglaten.Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/
-
ook weer een mooitje terechte opmerkingen van rupselkopke wel.With Canon, I can (or at least try)
Photastic.be ~ Passion for the picture
Nieuwe site
Comment
-
Lijkt mijn levensweg wel: een paar kronkels en almaar dieper de dieperik in. Verder een
mooi, bijna poëtisch landschap dat zijn geheimen wellicht alleen prijs geeft aan de
dromers onder ons. De dienaars van het nutteloze.
Comment
-
Bedankt iedereen !
Ik kan je volgen ! Zal eens terug moeten daarvoor, want ik heb er niks van af gesneden...
Oorspronkelijk geplaatst door RUPSELKOPKE Bekijk berichtWat hier misschien nog net beter kon ; wat meer ruimte tussen de weg en onderkant van de foto en een klein stuk van de bijna overbelichte lucht boven weglaten.
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtLijkt mijn levensweg wel: een paar kronkels en almaar dieper de dieperik in. Verder een
mooi, bijna poëtisch landschap dat zijn geheimen wellicht alleen prijs geeft aan de
dromers onder ons. De dienaars van het nutteloze.
Comment
-
-
Prachtige view met het weggetje zo mooi kronkelend door het landschap. Maar ik zie toch iets wat mijn aandacht ietwat kritisch trekt. Langs de heuvellijn zie ik een voor wat storende lichte band (halo) trekken. Vaak komt dit door een wat uitgeschoten bewerking. Vermoedelijk heb je wat helderheid willen toevoegen hier en daar. De lucht rechts is wel heel erg op het randje, of zelfs er overheen, wat overbelichting betreft.If it doesn't kill you, it makes you stronger.
Comment
-
Knappe reeks top
Vraagje heb je met filters gewerkt ?
Groeten
JoeriMvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk berichtWaar blijf je het uit halen !
met mijn knipoogjes en glimlachjes probeer ik een beetje mee te doen met de grote
mensen, ook al zijn mijn woordjes even zo weinig waard als de preek van een in de steek
gelaten konijntje.
Comment
-
Bedankt voor de reacties iedereen !
@Pbj
Nope, geen filters, maar wel 2 belichtingen geblend.
Oorspronkelijk geplaatst door Pbj Bekijk berichtKnappe reeks top
Vraagje heb je met filters gewerkt ?
Groeten
Joeri
Comment
Comment